Bysima benim de kabızlık sorunum olmuştu. Tuvalete çıkma isteği var ama çıkamıyordum. Oturup kalkmama yürümeme kadar etkilemiştim. Nasıl ağladım sancıdan anlatamam. İlaç kullanmak istemedim açıkçası ben. Gece uyumadan önce zeytinyağı yuttum 1 yemek kaşığı. Gün kurusu kayısıdan hoşaf yaptım az şekerli onu içtim bol bol. Hatya sabah uyanınca ilk işim hoşaf içmel oldu. Katı şeyler yemedim kabak rendeledim az kavurup yoğurtla onu tükettim. 3. Günde tuvalete çıkabildim.