fm_92 28. haftadayım, doktor kontrolüm daha dündü, herşey normaldi. Bugün sabah ve şimdi akşam çamaşırımı ıslatacak kadar sıvı geldi, bir çorba kaşığı kadar, vajinal akıntı değil, ilk defaydı böyle oldu. Amniyotik sıvı mı idrar kaçağı mı nasıl emin ola bilirim? Endişeliyim, kontrolüm dün oldu diye doktora da gidemiyorum.
eylulvari fm_92 dün bende de oldu aynısı yalnız ben fitil de kullanıyorum, doktoruma yazdım ve normal olduğunu söyledi. siz de sorun isterseniz doktorunuz muhtemelen doğru bilgiyi verecektir
Zeynebrima fm_92 bende ambiyotik sıvı olsa sürekli gelir bendende hep hergün kaşık büyüklüğünde geliyor sıvı test yaptırdım alttan baktılar çıkmadı birşey bence son zAmanlarda geliyor öyle 🙄🙄🤭
Ayazayaz Bilmiyorumki benimde öyle sıvı geliyor ama SU kaçağımı değilmi ayırt edemiyorum 🤷🏼♀️ Ama sen korkma okadarcıktan bişey olmaz benim suyum sınırdada 29. Haftadan beri 🤕
Guzel_ailem fm_92 alttan muayeneyle ölçtükleri için eve geldikten sonra.. Akıntı geldi değilmi.. Alttan..baktıkları için.. Geldi o akıntı
fm_92 eylulvari a evet ben de fitil kullanıyorum 4 gündür, ondan mı o zaman? Doktorum 6 gün kullan demişti.
Ayazayaz Guzel_ailem hayır malesef az sınırda dahada azalırsa Doğuma gireceğimi söyledi doktor havuç suyu bol suyla aynı miktarda kalır inşallah 20 gündür aynı seviyede azalma olmadı daha fazla şükür
eylulvari fm_92 benim de 7 günlük bi fitildi, kesik kesik de gelebiliyor bazen neredeyse her ay kullanıyorum :) her defasında değişik bi akıntı geliyor. sizinki de ona bağlı olabilir yine de doktorunuz daha sağlıklı bilgi verecektir :)
fm_92 Guzel_ailem 4 gündür fitil kullanıyorum, bugün ilk defa oldu fitille ilişkisi olduğunu düşünemedim.