Nermin OzgeDgnp merhaba bizde 22+5 bugün gittim doktora 29 cm 600 grm sağlıkla gelsinler inşallah cuma detaylı ulturason var benm
Sdakrbs Benibirakma benimkide az gibi ama doktor gayet iyi gelişimi dedi yani doktor iyi diyorsa hiç canını sıkma canım