Yeni hamile kalınca ikinci bebeği de 1 sene ara vererek getirecem Allah izin verirse demiştim ama 38 olucaz yarın,ve düşündümde bendeki bu şişkinlikler bu kilolar çıktı böyle zorlanmalar gece uykusuz kalmalar rahatsızlıklar doğum korkusunu düşünmeler çıktı diye artık ikinci bebeği birkaç sene düşünmem dedim kendi kendime 😃 Gerçekten çok zormuş bi çocuk getirmek ya insan çok yipraniyor o kadar ağrıyı rahatsızlığı çekmek çok zor bi durum.Nerden bilebilirdim ki böyle ödem oluşacak kilo alıcam uyuyamayacam tuvalete dakikada bir gidecem diye 😅 Aaah ah nerde o eski ben ..fidan hobiydim hafiftim hop oturup hop kalkıyordum her kıyafetimi giyebiliyordum 😁😃