Esma1122 Arkadaşlar merhaba ilk annelik heyecanım 5 haftalik hemileyim dün ilk doktor kontrolünde 6 mm kist tespit ettiler can sıkacak birşey değil dediler bilgisi tecrübesi olan varmı?
Szekiye Esma1122 bende 6 haftalık hamile iken ilk ultrason da kist belli oldu genelde hamilelik ile çıkıyor doğumda temizlenir dedi sorun olmuyor dedi
Senasema Esma1122 Benimde ilk hamileliğim. Ultrosonda öğrendim 3cm kist oldugunu ögrendim 3. Ulstrosonda yani 16 haftalıkken kendiliğinden yok oldu. Takip ediliyor ultrsonda içini ferah tut Allahın izniyle bişey olmaz🤲🏻❤️
Naz60 Esma1122 Canım benimde çikolata kistlerim var hemde 4 cm ve 5 cm 2 kere gebe kaldım. Hamilelik süresinde kistler kücülüyor hiçbir zararı yok kücülmezse sezeryanda alınıyor ben doğumumda aldırıcam temizlensin diye mecbur
Zeyneppp34 Bnde o kadar doktor a gitmeme rağmen hamileliğimde öğrendim miyom olduğunu banada demişti kafana takılacak bişey değil diye çok şükür sıkıntı çıkarmadı bu zamana kadar