Damlas valla dayanamadım dün gece gittik hastaneye herşey normal ddi doktor nst çekildi o da normal çıktı eve gönderdi. Uyudum uyandım hala başım dönüyor ama kustum yine. Herşey normalse neden vücudum anormal tepkiler veriyor anlamış değilim😐karnım aç hiçbişey yiyemiyorum su bile içsem midem bulanıyor başımı kaldıramıyorum dönüyor hemen 😟