Ayzz
Kizlar 33+0 olduk bugün oglumun başı aşağıda yani normal doğum pozisyonunda fakat israrla çatı kemigime ve sol kasigima vuruyor son 1 haftadır ve felaket canım acıyor acaba normal mi
Ayzz
.
Ayzz
Başına gelen yok muuu
Meldaa55
Ben 31 haftaligim canim benim de donmus bebegim ama asagida hic hareket hissetmiyorum cok nadir hep yukarida ve guclu baya canim yukarida yaniyor benim
Damlaamine
Benimde ara ara alt kısımda sancı gibi bisey oluyor dayanılmayacak kadar değil ama daha çok kaburgalarımı acıtıyor 😊