Volkann Merhaba 7hafta 6 günlük hamileyim tansiyonum 8- 5 düştü sebebi nedir normal mi acaba birde mide bulantısından pek bişey yiyemiyorum yardım :(
Menis21 Volkann Hamilelikte hormonlardan dolayı düşüp yükselebiliyor yemek yiyemediginiz için olabilir ama yüksek olmasından düşük olması daha iyi doktorunuzu da bilgilendiriniz bu konuda yine
Msa21 Volkann hamurişinden ve yorucu işten uzak durun benimde hep düşük doktoruma sordum ve düşük tansiyonda korkulacak birşey olmadıgını söyledi içini rahat olsun