Dilekyagmur Merhabalar kızlar 10 haftalık hamileyim ama baş ağrısından öleceğim sanirim bas ağrısı geçirmem için ne yapmam lazim bilginiz var mi ?
Minnosizmmm Dilekyagmur sakin ve karanlık bir yere geç bol su iç sakinleşmeye çalış canım doktorun kullanabilmen için ilaç vermedi mi
Mervektk Dilekyagmur buz koy aşırı iyi geliyo 16 haftaya kdr öldürdü o baş ağrısı buz koyuydm iyi geliyodu
Mervektk Dilekyagmur bide nane yağı al aktardan şakaklarna sür azıcık gözleri yakıyo brz ama oda çok iyi geliyo özellikle migren vs varsa
Yarenhilal Dilekyagmur canim yıllardır migren hastasi olarak sana tavsiyem bir peçeteye karabiber dok ve bunu kolonya ile islat tülbent le basina sar daha hafif oldugunu goreceksin ben oyle yapıyorum cok geçmiş olsun
Minikserce Çok tuhaf ama ben kahve kokluyorum,kahve kokusu beni aşşşırı rahatlatıyor.Sonuçta zararsız bir dene istersen ve derin nefes egzersizi yap gözlerini kapatıp.Youtubedan zen bahçesi sesleri de rahatlatıyor