Seymahakan 5 dakikada 1 gelse bile sancının şiddetinden anlıyorsunuz zaten birde en büyük belirtisi büyük abdest geliyor hissi yani istemsiz olarak ıkınma hissi hissediyorsunuz. Sancı geldikçe eğer ıkınma hissi geliyorsa Doğum başlamış oluyor. Ikınma hissi gelene kadar sorun yok yani 😊 birde ilk gebeliğimde 3 gün hastanede kalmıştım sancım vardı açılmam yoktu sürekli alttan muayene olmuştum suyumu erken patlatmışlardı çok zor olmuştu Doğumum korkumdan erken gidemedim birazda 😊 o anda kendinizi anlayabiliyorsunuz aslında