Hmleanne Arkadaşlar merhaba demirhayattan doğum paketi aldım 8 muayne yalnızca 1 muayne hakkım kaldi. 32.haftaya giriyorum oda onda gidecek daha sonra 15 güne bir ve haftada bir şeklinde devam edecek dedi doktor. Özel hastaneler 15 günü de kontrol sayıyorlar mi bide epey ücret ödeyeceğim heralde sizlerin nasıl oldu paylaşır misiniz. Benim 9.haftada başladığı için muayne bitti o yüzden 1 hakkım kaldi. Ankara liv e gidiyorum
Haticemus Hmleanne benimde 10 muayene hakkım vardı son iki kaldı ama hastane muayene hakkın Bitsede esneklik gösteriyoruz dedi hastaneye bi danış istersen
Ayesray Hmleanne 10 gün dolmadan kontrole gidersen yeni muayene ücreti ödemiyosun özel hastanelerde ama poliçendeki muayene hakkın dolduysa şirketi arayıp bir görüş derim eğer limitin dolmadıysa tekrar gidebilirsin
Prettymom Hmleanne canım bir ödersen bir ödemezsin muayene zamanı nı geçirmezsen diye düşünüyorm ama bi görüş salında son Zamanlar daha önemli
Atlarlayasayan Hmleanne 10 gün kontrol sayılıyor malesef bundan sonrası için ğcret talep ederler sizden