Kdryldz ben de aynı durumdayım. Doğuda görev yapıyorum, bayramda izne çıkıp Bi daha gelmemeyi düşünüyorum 33+4 olcaz inşallah o zamana. Bi doktor 2 saatte bir durmak kaydıyla gidebilirsin demişti ama hala kendi doktoruma sormadım. Ve ben mecbur gitmek zorundayım. Doğum burda olamaz 😔