Ksmt Merhaba anneler. 11+3üm ve şimdiye kadar hiç mide bulantım olmamıştı ama 4gündür ne yersem çıkarıyorum :/ normalde mide bulantısı yaşayan annelerin 11.12.haftalarda bitmeye başlaması gerekirken benim yeni başladı. Böyle bişey yaşayan var mı, normal mi doktor kontrolümü bekleyemeden size de sormak istedim ?
zynpgdkl Ksmt şuan 10+5 im 5. Haftadan beri çok kötüyüm ve arttı diyebilirim kusmalarım rabbim yardımcımız olsun ben 1 bardak su bile içemiyorum haftalardır 😔
Ksmt zynpgdkl gerçekten Allah yardımcımız olsun. En kısa zamanda geçer inşallah. Benim yeni başladıgı için korktum acaba kötü bi durummu var diye. 11.haftadayım 3 4gündür kötüyüm :/