Skryszn yok hayır üniversite hastanesi. Düzenli yediriyor aslında, her öğün protein karbonhidrat sınırlı miktarda. sabah mutlaka yumurta, Ceviz. Listem var ona uyumlu kombinasyonlar yaparak yiyorum. Şeker yok tabii kızartma hamur işleri yok. Börek filan mesela yufka böreği iki kibrit kutusu kadar bi dilim ekmek diyor. Bu tarz besleniyorum. Eskiye göre daha çok yiyorum gibi geliyor ama daha az aldım anlamadım ben de