senasln 30+3 teyim kilo 1856 boy 39 dedi doktor. Bunun dışında yorum yapmadı. İnternetten baktım hadi kilo neyse de boyu kısa geldi 🙄 sizin bebekler 30. Hafta da kaçtı. Bu arada benim ki kız
Zeymomm senasln kilosu cok ıyi boyuda iyi sorun yapma 39 40 okuyor genelde zaten 26 27 de neydi kilosu canim
PrensesimDoga senasln boy genetik bizde 38 cm 1800 olmuşuz takılmayın önemli bir şey olsa dr söylerdi🙏🏻
senasln Zeymomm bilmiyorum ki. Devlet hastanesine gidiyorum ben normal de hiç söylemez bugün hep forum da gördüğüm için merakımdan sordum o da söyledi