Yaseminsudeem Nst de sancım cıkmıyor açılma yok sancı yok sizde duurmlar nası Bebegımın kilosu 3 kilo sizinkiler nedir?❤️
MucizemmmLiya Bende 38+1oldum yalancı sancı harıc hıcbır belirtim yok bu hafta sonu gelsin istıyorum ama nasib 😒😖😖