Irmakdkm nolur yargılıyorum diye düşünme sağ Salim hiçbir sıkıntı olmadan al evladını kucağına diye dua ediyorum 🙏 sadece bir kardeş tavsiyesi olarak biraz daha beklesen daha iyi değil mi ? Doktor tabiki daha iyi bilir ama Allah esirgesin hani solunumdan filan bi iki gün küvezde kalsa bile sana üzüntü olur diye söylüyorum vicdan azabı çekersin beklesemiydim diye. İnşallah hic oyle birşey olmaz Allah’ın izniyle ama hani olumsuzu düşünürsek diye diyorum