Haticemrahalp Dün kontrolum vardi doktora gittim bebeğin suyu kilosu herşeyi iyi dedi doktor ama boynunda kordon varmiş sorun olmaz dedi ama ben çok kafama taktım bi sorun olur mu acaba
Momma 34. Haftadayım 10 ya da daha çok haftadır kordon var boynunda şimdi bu postu okuyana kadar olduğunu unutmuşum bile ki geçen kontrolde sormayı unutmuşum şimdi farkettim 🤦🏾♀️ Doktor da bir şey demedi. Canınızı sıkmaya gerek yok ☺️
Haticemrahalp Momma canim bende 34+4 haftaliğim dün dedi böyle birşey olduğunu bende şaşirdim sorun olmaz dedi birden fazla olursa sıkıntı dedi benimde ilk gebeliğim ister istemez düşünüyor insan
Tgbatem Haticemrahalp insan tabi ki korkar ama dr un biri demişti ki kordon dan korkmaya gerek yok çünkü onlar nefes almıyor doğunca başlıyormuş nefes almaya
Momma Haticemrahalp bana da doktorum beş tur kordon dolanmış bir bebeği normal doğum yaptırdığını söyledi. Anne stres olmayıp rahat olursa bebekler de aynı rahatlıkta oluyor endişelenme dedi.