DamLaa korkulacak bişe yok, zaten erken farkedilmiş, dahiliyeye gidin o sizi ilaca başlatacaktır, ben de aynı zamanda öğrendim, 7ye çıkmıştı.. Şimdi 2,9 😇 ama bi tavsiye, ilacı aç alman gerek, sabah alınca rahatsız edebiliyo, doktor bana gece yatarken al dedi, daha hızlı düşürdü, geçmiş olsun, ancak ihmal etmeyin, bebeğin gelişimi için önemliymiş 🤞😇