Deryaras Yapraksen Bende tam 1 hafta ateşim düşmedi enfeksiyondan.Hastaneye gitsende sadece serum parol takıyolar.Eğer alabilirseniz eczaneden parol alın.7 tane iğne yedim ancak düştü ateşim.Çok geçmiş olsun🤲🏻
BurcuuA Yapraksen parol iç baktın geçmiyor acilen doktora git o dönemlerde Ateş çok tehlikeli bebeğe kalıcı zarar verebilir
nrsly Yapraksen canım ılık duşa gir ateşini bir şekilde düşürmeye çalış, Bebek için tehlikeli olduğunu biliyorum , benimde 4. Ayımda başıma gelmişti iki defa duş aldım parol içtim geçirmiştim
Sirrlfehva Yapraksen Ayagın altına limon sürülüyor bunu bebeklerrde yapıyorlar isterseniz internetten de bakabilirsiniz
Busraoksz Taze zencefılı bı cay kasıgı kadar tendeleyıp sıcak suyun ıcıne balla için. Ben oylr yaptım ve ıkı uc gun ıctım oyle. Durumunuz benden sanki daha kotu gıbı ılk ısınız once kadın doguma sonra kulak burun bogaza gidin.
Smooshy Canım çok geçmiş olsun bende enfeksiyondan ve usutmeden dolayı ateşim çıktı 2gun Parol için güvenli demişti doktorum faydasıni gördüm.birde bol dinlenip su içip birde köy tavuğu çorbası bol karabiberle içtim.faydasi oldu.yine de bir doktoruna danış kullanıp kullanamayacağını sor.
ebru23 Yapraksen dahiliye. Doktoruna gideceksin. Ateşin çıktıysa bende hastalanmisti m ateşin çıkarsa bi dahiliye ye görün demişti .
Serifeokce Yapraksen ateş 38 i geçiyorsa bebeğe zararlı. Acile gidin serum takarlar benim ancak öyle geçmişti