Derinaras Kızlar bu ay bunlarl kullandım gerci inofoliği kürtajdan sonra hep ictim kürtaj olalı 7 ay olcak bu arada eylül ayında kürtaj oldum sonra doktorum bunu verdi cünkü ilk gebeliğimde bir bucuk sene sonunda klomenle olmustu yumurtalarım catlamıyodu ilk denemede hamile kalmıstım ama ozaman 4 tanemi ne yumurtam vardı bu sefer 3 tane olmus ikisi kücük biri gelismisti biz değerlendirmemiz gerekenn günleri değerlendirdik soğuk dus keçi boynuzu özü bel altına yastık 🙈😅 hepsinide denedik ara ara cok siddetli kasık ağrılarım oldu bazen yine oluyo ama tek taraflı bazende sancı gibi karnımın altı sızlıyo ama baya fena oluyo anlık oluyo geciyo dün yine öyle oldu bugün simdilik bisey yok adetime cok az kaldı hem günüm gelsin istiyorum sonucu merak ediyorum hemde korkuyorum negatif biseyle karsılasmak istemiyorum sanırım hazır değilim o sonuca 🙄 iğneyi ilk defa denedim bu arada gecen sefer sadece ilac ictim
Mavi87 Derinaras merhaba canım. Sonucunu merak ettim? Hamilemisin? Bende klomen+ovitrelle+inofolic combi kullanıyorum. İğneden sonra 10.günüm , hayırlısı 😊
Derinaras Mavi87 evet kuzum hamileyim çok şükür allah nasip etti dün kan testi yaptırdım yarın yine yaptırcam değer yükselmismi diye 🤗 inşallah sende güzel haber alırsın ☺️
Mavi87 Derinaras ayy maşallah ne güzel ya. Rabbim sağ sağlim kavuşmayı nasip etsin canım. Ovitrelle çatlama iğnesinden kaç gün sonra baktırdın. Benim yarın 11.günüm dayanamıyorum baktırcam
Derinaras Mavi87 canım 12 gün gecmeden iğnenin etkisi gecmiyomus zaten ama ben adetim gecikince baktırdım