Gamzeinci00 inşallah geçer kuzum ya , esimle sürekli tartışma içindeyiz o ye diyor ben yiyemiyorum. Devam ederse doktoruma bı sorucam ne yapmam gerekir diye , eğer yiyebilirsen yulaf ye kahvaltı da yoğurtlayip ya da sütle , Co faydalı hemde baya bı tok tutuyor seni
Yulaf da hem protein hemde lifli olduğu için iyi geliyor gelişimine de fayda sağlıyor yanında da kalsiyum aliyosun.(yoğurt-sut) Peynir falan da yersin yanında , Eğer öyle yiyemem dersen de sütle beraber yulaf a biraz çikolata falan karıştır çok güzel gidiyor :)