mrstug tabiki giyer ben zıbınlarını 8li uzun kol aldı. Hastane çıkışı uzun kol gerisi şort kısa kısa kol zaten bilimsel açıklamaşara ve makalelere göre bebekler zaten sıcak sevmez ve sıcaktan bunaldıkları için ağlama krizlerine girerler aman terleymeyin kat kat giydirip bunaltmayın