Sevtap Ben yarın yaptırcam şeker yüklemesi bebeğin suyu fazla diye yapılmasını önerdi doktor bakalım sonuç ne olacak kimseden cevap bekleme başka şeylerle meşgul oluyorlar
YesimDemircan Bende 2 hafta sonra yaptıracam, bu zamana kadar bastırdıkların hep normal çıktı o yüzden yaptırıp yaptırmama konusunda kararsızım 🤔🤔
Kezu17 Benim 50 gr yüksek çıkınca 100 gr yapıldı. Onda da 2 tanesi biraz yüksek çıktı.Diyet yapıcam sadece. Çok yüksek çıkmadığı için. Ama benim bebeğim iri, Dr şüphelenmişti zaten. Sınırda bile çıksa dikkat edicez demişti.