Merveplnc ya canım benim bende senin gibiyim biliyonmu geçen bi bayanla tanıştım farmasinin ürünlerni satıyomuş dedi bana sen çatlak kremi falan kullanıyonmu dedim yok dr.uma başvurup sonra kullanmaya başlicam bende yarın hastaneye gidecem dr sorduktan sonra belki o bayandan alabilirim kadın aşırı memnundu etrafında alanlarda vardı aynı bekarlıktaki hali gibi oluyomuş hiçbişey kalmıyomuş istedigin yerede sürebiliyomuşsun hatta fiyatınıda sordum 44 liramı ne öyle bişey söylemişti