Haticee0393 mesela ben ilk kullanımda cok yumurtam vardı hepside olgunlasıyodu doktor o yüzden o catlamasa diğeri catlar o catlamasa diğeri catlar her türlü biri catlar sansın yüksek dedi iğne vermedi o ay hamile kaldım benimde kürtajla sonuclandı simdi ikinciye kullanıyorum bu sefer tek bitane olgunlasmıs vardı diğerleri daha kücüktü doktor ihtimale bırakmak istemedi iğnede yaptıralım dedi göbekten iğne oldum bende 5 gün sonra belli olcak ne olduğu keske ikincisinde iğne isteseydiniz o vermese bile ben vermezse istiycektim sonucta cok yumurtam yok e oda catlamazsa hic ihtimalim yok klomen sadece gelistiriyo