Neslihandgks Aspenya44 renkli ultrasona kadar kız denildi 21. Hafta da erkek olduğu ortaya çıktı :) en sağlamı renkli ultrason bence
yagmurtpl Aspenya44 12.hafta cok erken bence de, benim doktorum 16.haftada kız dedi, değişmedi de, ama cok duydum değişeni, detaylı ultrasonu beklemek en iyisi
Burcuxyz Aspenya44 12. Hafta kız denildi 14.-15. Haftalarda erkek dendi pipisi sonra gelişmiş heralde 😊
Yurdanur Aspenya44 12 de %90 kız dedi doktorum çok nadir yanılırım dedu ve bizde yanıldı 16 da %100 erkek dedi ve hala erkek değişmedi
SuSerkan 12. Haftada kız denildi 24 haftalık olduk hala kız 😂 artık değişmez ama bazen yanlış söylenebiliyor en sabırsız olduğumuz dönem çok iyi biliyorum ama biraz sabır 🙏☺️☺️
Ssguler Kızlar bu 12. Haftada siyah beyaz ultrason a göre mi söylüyor doktor yoksa 4d ultrason a göre mi
dvran22 Aspenya44 12 de erkek dedi pipiden bile bahsetti😂 ama 16 kesin kız denildi yine de ayrıntılı ultrasonu bekliyorum pipiyi görüp sonra kız demesi beni şaşırttı ..Ama ben kızım olsun çok istiyorum hayatımin bir parçası oldu şimdiden hep kızım diye söyleniyorm inşaallah değişmez ..sadece alışveriş için ayrıntılı ultrasonu bekliyorum 21 hafta 4 günlükken gireceğiz hayırlısı ve sağlıklı olurlar inşaallah💖💖🌹🌹😋😉😊😊
Melek34 Aspenya44 12. Haftada genelliyolar ya cinsiyet 14 de tamamlaniyor 😂 allah askina bekleyin 16 kadar😘😘😘
Kado87 13 haftadada yuzde 99 kiz dedi 15te erkek dedi pipisinide gosterdi ama ben alisveris icin detayliyi bekliyorum