songul123 Nisansimge paçayı her hafta içiyorum ben doktorum her gitmeme paça öneriyor bunda birşey yok ki neden te
songul123 Nisansimge ben her hafta yiyorum doktorum yememi söyledi neden bu kadar endişe ettin ki paça sonuçta
Nisansimge songul123 bi kaç yerde kesinlikle hamilelikte içilmemeli falan diye okudum da kafam karıştı bu aralar adım atarken teraddüt ediyorum 😕
MelikeT Nisansimge hiçbir şey olmaz Allahın izniyle daha sağlıklı olduğu söyleniyor, sakatatların özellikle otizm hastalığını önlediği söyleniyor kelle paça ile otizmi yenenelr varmış tabi bunlar bi duyum araştırmak lazım yine de ama gönlünüz rahat olsun
Tgbnr123 Nisansimge ayy bende 1 kez yedim mütisti arastrdm nette bebegn ona da ihtiyaci varms canm faydalyms ama iyi yerdn yemen lazm.bende sürekli kokorec yiyorm cok canm istyo
songul123 Nisansimge paça konusunda tedirgin olma canım 29 haftaligim hep yiyorum ben inan hepimiz oyleyiz sürekli tedirginlikle yaşıyoruz
kocisininprensesi Nisansimge canın kelle paçada işkembede kokoreçte ciğer de yedim. Allah a şükür sorun yok. Öyle tencere tencere abartıyla yemediğin sürece bir şey olacağını düşünmüyorum da. Şimdiye kadar gebeliğimi öğrendiğimden beri sadece sigarayı bırakın onun haricinde her şeyi yiyip içiyorum☺️
Deletedmom133 Nisansimge önce araştırıp sonra yeseydiniz şimdi kötü bir şey yemiş olsanız da iş işten geçmiş oluyor sonuçta 😏
Nisansimge Deletedmom133 gece yarısı canım çekince pek aklıma gelmedi sonradan aklıma takıldı hamilelik işte hormonlar napcan 😏