Gulce14 ben kendim ebeyim ama hiç böyle birşey görmedim hastalarda kaç doktora sordum normal dedi . Tablet içemediğimden parolü ıv alıyorum ancak o geçiriyor . Birşey olmaz diyor doktor ama işte hergün ilaç kullanma gereği olunca insan tedirgin oluyor 😊 herşeyi bilmekte iyi değil kuruntu yaptırıyor insana