XMery
Kızlar merhaba ben 8 haftalık hamileyim karnimda çok fazla gaz olduğu için bebeği ekrandan göremedik doktor mecburen alttan muayene etti o zaman bebeği normal.bir şekilde görüp kalp atışını dinledik bana bir ilaç vs vermedi vermesi gerekirmiydi bu gaz olayı nasil bitecek bilgisi olan varmi tuvalete de çıkamıyorum kötüyüm anliyacagnz