Medine55 daha Pazartesi günü gittim doktora bebekte bi sıkıntı görüldüğü için hep onunla ilgilendik ana bi sıkıntı olsa doktor söylerdi 26+5 im karnım bu sabah çok acıyor ve çok aşşa inmiş gibi baskı da yapmaya başlamış çok stres yaptıgım için felan erken Doğum tehlikesi mi görünüyor bana . Ailem ayrı şehirde tek başımayım birde burda 😔😔
Betzm Medine55 doktorunla görüş canım stres yapma daha kötü olur bol bol dua et cevsen oku internetten içini rahat tut güzel günleri düşün🙏🙏🙏