Gamzee21 13 haftalık hamileyim, biraz kanama geldi doktora gittim plesantada kanama oldugunu söyledi Sürekli dinlenmem ve uzanmam gerektıgını söyledi 10 dk ayakta duruyorum karnıma belime aşırı ağrı giriyor 😢😢 Korkuyorum bişry olur diye lütfen yardımcı olun bunu yaşayan varmıı 😭
UgurResad Gamzee21 canım benim korkma bende o haftalarda yaşadım .hic bisey yapma uzan sadece ayaklarini yukseye koy birazcik .dinlen sadece gecicek tamam ben 27 haftalik oldum iyyim şükür.
Gebelikseruvenim35 Ayni seyi gecen hafta ben yasadim ve gizli kanama olarak plasentamin sekli tamamme bozuldu kanama ve pihtilasma oldu. Doktorum dinlen ayakta durma ilaclarina duzenli devam et dedi ve gittigimizde kanamanin durdugunu ogrendik fakat kan ve pihti hala icimde onun icin yapilabilcek hocbisey yok zaten ignelere devam esiyoruz. Bebegin saglikliysa pozitif dusun sen iyi olirsan oda iyi olucak.
Gamzee21 Gebelikseruvenim35 ne iğnesi vuruldunuz ? Ben yurt dısında yasıyorum doktor sadece dinlen dedi Burdaki doktorlar türkiyedeki gibi ilgilenmiyor bile 😕 Yani pıhtı atmış olabilir mi acaba kanamada 😢
Gamzee21 UgurResad inşallah geçer benimkide Bitanede kızım var Yurt dısındayım yanımda kimsede yoktur Ailem türkiyede Mecburen zorda olsa kalkıp kızımla ilgilenmek zorundayım 😢
Gebelikseruvenim35 Gamzee21 Gamzee21 bn gebelik basindan beri proluton vuruluyorum kanama olmasin diye ama oldu. Birde clexane kullniyorum pihti olmasin diye ama oda oldu . Fakat sizde doktorunuz sadecw kanama gormus korkmayin pozitif dusunun bebeginiz saglikliysa allhin izni ile hic bisey olmaz bol bol dinlenin mutlaka gecicek. Bizde cok korktuk uykularim kacti ama bebegimin hareketlerini gordukce sukrediyorum . Hersey guzel olucak emin olun