Periihsnva leke 3 gun falan oldu hekime getdim.derman yazdi.Dedi istirahet ele.Evvelki duwmenin sebebi qanimda laxtalanma var idi ona gore ola biler dedi.Indi aspirin atiram ona gore
Evvelkinde lekelenmem cox oldu qaynanamin yanimdaydm onda dedi hecne olmaz normaldi.Mende ilk oldugu ucun bilmirdim Tehlukeli oldugun.hemde dehwet pis idim cox bulantim var idi 1 qawiq su icsem qaytarirdim.dermanlarimi falan qaytarirdim elece..12 Heftesinde Uziye getdik hekim dedi 9 Heftesinde inkiwafdan qalib.sonra oz hekimin abort eleyek dedi anam qoymadi bawqa uziye getdim orda dedi cox zeifdi ama urey doyuntuleri var hele.Derman falan yazdilar 5 Gun qebul eledim ozunden aciliw oldu duwdu...Indi Bawqa yerde yawayiram tekem.Hekime falan ozum gedirem.Indi yene 9Cu heftedeyik urey bulantilarim artib cox halsiz oluram.Ona gore qorxuram