WebiHikiRufu Insana bele zamanda ana ,baci destey olur menim derdlewecek bir bacim yoxdu(( toyumdan 13 Gun sonra atam rehmete getdi biraz sonra hamile oldugumu oyrenmiwdik anam cox sevinirdi oda qalmadi.indi yene tek duwuncesi nevesi olub anamin.ona gore deye bilmirem ona hecne bildiyiniz tek ureyim partdayir ((((