elnare canim biraz demek pis cixir mende beleydi eleydi.ama soruwdun deye deyrem 6+5de uziye girdim6+3heftelik gosterdi 140idi onda.8+3de 180idi.amma gerileme olan vaxt 70-80idi.sonra oda hec ewidilmedi.seninki gene yaxwidi.inwAllahki qalxar.menimde 6heftemden axintim olmuwdu 7heftemde qanamam oldu 1gun iyne vuruldu 3gun.gunde 2defe.ama 6heftemden progestrone wam istifade edirdim.hekim demiwdi.menede istirahet deyildi.amma menim 3yawinda bir oglum var.ne mumkun.oda uwaqdi onuda qaygisiz qoymaq olmur.amma 9heftede axinti getdikce azaldi ve 10hefteden bele bir qram bele olmur.indi 12hefteliyik.mende Oglumda da laxtalanma var idi az miqdarda aspirin qebul edirdim.ama gerileme olduguna gore hekim mene genetik analiz verdirdi ve qanimda genetik cixdi,indi hem aspirin hem qan sulandirici iyne istifade edirem her gun.hamileliyin axirina kimide edecem.az miqdarda olsada derman atmaqlada kifayetlene bilerdim belkede.risk elemedim.