Cereeen 28 haftalık olacağız eşimle ilişkiye girdik .ilişkiden sonra kanamam oldu ama yanma falan oluyordu enfeksiyondan dolayı dedim .kanamam olunca korktum baya şuan bebeğim hareket ediyor sizce kötü bir şey olmuş mudur :(
Srnkrbrn Bi bilgim yok acil deyince yazmak istedin yogun bi kanamaysa gidin direk ama hafif bi pembeyse sorun olmaz devamı yoksa demişti benim doktorum bi keresinde ama siz kendi doktorunza sorun ne olur ne olmaz ihmale gelmez
Cereeen Gittim Protestan verdi bebekte bir şey yok dedi ama bebeğim tersmiş sezaryen olabilir dönmezsse eğer dedi sizce döner mi