Hamile41 canım bende ümit hanıma gidiyorum, kısmetse Pazartesi günü doğumum :) 38+2 haftalığım, normal Doğum için 41e kadar bekleriz istiyorsan eğer dedi ama ben artık ağrılara dayanamadığım için sezaryen olsun istedim. Pazartesi’ye kadar vazgeçersen haberim olsun normali bekleriz dedi gayet destekliyor yani :) bakalım ben neler yaşayacağım Pazartesi günü ama doktordan memnun olmayan yok gibi :)