Mutsuz Merhaba anneler bugun ayrintili ultrosonum vardi doktorum kalbinde parlaklik oldugunu soyledi boyle bi durum yasayan anneler var mi cok hzursuzm
Cano96 Mutsuz Bende de aynısı çıktı canım böbreğinin tekinde de genişleme çıktı bebeklerde görülebilirmiş korkacak bişey yok kendi doktoruna söyle izliyor zaten ilerde hep
AnlatmayaGerekYok Mutsuz çoookkk var böyle bebekler canım sen hiç kafana takma allahın izniyle sağlıkla gelecek bebeğin. Benimkine de kalbinde delik var demişlerdi ayrıntılıda şuan 37yim bekliyorum bebeğimi
Candaan Cano96 benimde bu hafta bebeğin böbreğinde biraz genişleme var ama bu haftalarda oluyor bu normaldir dedi bakalım nasip 2 hafta sonra kontrolüm var siz kaçıncı haftalıksınız
Mutsuz Candaan 21 haftalik radyoloji doktoru bakti doguma kadar gecer dedi ama kendi doktorumla goruscem can sıkintisi umarim gecer
peperutka Mutsuz Bende de cikti.Tek basina bir sey ifade etmiyor korkmana gerek yok.Kalsiyum birikmesi.Sonradan kayboluyor.İkili test sonucunu yuzde 10 etkiler riskli grubunda değilsen zaten hic sıkıntı degil
Duygu85 Mutsuz geçmiş olsun çok kişiye söylediklerini duydum bu Durumu birşey çıkmamış çoğunda kaçıncı haftanız ve nebkadar sürdü acaba benim önümüzdeki ay yapılacak inşallah