Vctry1706 Hani herkes diyor ya bir gün buraya doğum hikayemi yazacağımı düşünmezdim diye cidden öyle.öyle uzak geliyor ki ama bir gün kavuşuveriyorsunuz 😊 Öncelikle hamileliğim boyunca çok çok yürüdüm pazartesi günü de özel hastanede bebeğin boy ve kilo ölçümüne gidecek salı günü kendi doktoruma gidecektim(küçük bir ilçe hastanesi olduğu için kendi doktorumun ultrason cihazı kilo olcemiyor) pazartesi evimden hastaneye kadar yürüdüm geldim yaklaşık 7_8 km yürümüşüm eve geldiğimden beri hafif hafif kasılma ve sancılarım vardı ama dayanılmaz değildi düzenli de değildi nişan yada su olmadığı içinde önemsemedim çok .ertesi günde kendi doktoruma gideceğim için güzelce temizlendim sıcacık dusumu aldım 7 tane hurma yedim uyumak için yattım fakat sancılarım sıklaşmaya başladı bu sefer dk tuttum 10 dkda bir gelmeye başladı sürekli büyük tuvaletim var gibi hissediyorum ama gidiyorum birşey yok bu sırada nişanımsı birşey geldi ve ben panik oldum biz hastane çantamızı da aldık 01.30da evden çıktık acile gittik nst girdim sancım 50 civariydi ebe pek acilman yoktur ama bakalım dedi bı baktı 6 cm acikligim var hemen yatisim yapıldı saat 2.30 olmuştu lavman yapıldı lavman için wcye girdim biraz ikinmis bulundum tabi acilmam 8 cm oldu bu arada sancım az acikligim çok olduğu için biraz suni verildi daha sonra ebe hadi doğumhaneye geçelim dedi yaklaşık 2-2bucuk saat sancı çektim sadece.büyük tuvaletin geliyor gibi hissettiğinde büyük tuvaletini yaptığını farz ederek it ıkın dedi dediği talimatlara uydum 5.ıkınmada 5.20 de sabah ezanı ile geldi zeytin gözlüm 🙏 en çok korktuğum kesi ve dikişti kesiyi hiç bir şekilde anlamadım ama minik yaramaz iç kısımları yırtarak geldiği için çok dikişim var maalesef dikiş sırasında yaklaşık 10 dk komple uyutuldum.oturamiyorum yatarken kalkmakta çok zorlanıyorum şimdilik ama geçecek inşallah çok şükür ki oğlum iyi 🤗 Allah herkesin yardımcısı olsun doğum anında ki oluyorda ben sancı çekerken ama Allah'a sığındım 🙏herkes sağlıkla sıhhatle bı avazda alsın bebisini kucağına inşallah 🙏❤️
Pkzsntrk Vctry1706 canım tebrık ederim allah anası babalı büyütsün sağlıklı bir ömür diliyorum size sende bizlere dua et ınsallah senın gıbı dpgum yaparız