Bende senin gibiydim korkuyordum doktor ayda bir çağrıyordu kontrole ben iki haftada bir gidiyordum.🙂) çok şükür bir sıkıntımız olmadı hiç.ben hamileliğim süresince herseyi yaptım cam sildim yer sildim gezdim tozdum dinlenmedim çünkü korkmadım.hep bebişini sevelin hep karnında olsun konus süreklibütün korkularını atlatıyorsun.korkarak yaşama sakın