Mervekasap Kızlar ben hamileyim ama Ramazan’da kına yakınmak istiyorum çok seviyorum kınayı hamileyken yaktıranınız oldumu bebeğe bir sıkıntı olur mu?
Ada06 Mervekasap 23+3 hamileyim benim elimin kınası daha yeni geçti ... bebeğe ne zararı olabilir ki canım 😄
Nebahathumeyra Doktorumun dediği şey normal hayatta zararlımızdan şeyler hamilelikle de zararlıdır zararlı olmayan şeyler hamilelikte de zararlı değildir. Başka bişey düşünüp kendinize eziyet etmeyin dedi. Demek istediğim anlaşıldı sanırım.