ozge76 Kızlar doktora gittim çikolata kistin var dedi yumurtalıkların iyi dedi hamime kalırsın dedi ama internetten okuyunca moralim çok bozuldu hamile olmaya engel falan yazıyor bilgisi olan var mı kızlar ne olur yardım edin moralim çok bozuk
Mervekasap [url=https://hizliresim.com/nQBBbV][img]https://i.hizliresim.com/nQBBbV.jpg[/img][/url] Dünkü gazetede böyle yazıyor canım hamile kalamamanın 10 nedeninden biriymiş ama tedavisini olduktan sonra hiçbir sıkıntı olmaz inşallah 🙏🏻
Dilara338 Banada cikolata kistim oldugu söylenmisdi türkiyede 8 ay önce bana bu sekil hamile kalamazsiniz dendi.. cok üzülmüstüm kisti kücültmek veya eritmek icin 3 aylik dogum kontrol hapi yazdi kulandim Ve sonra 3 a sonra hamile kaldim suan hamileyim ve kontrollerime gittigmde ögrendimki kistim Hala varmisti ve hata büyümüs Yani demem o ki Canim korkma allahim insallah en kisa zamanda cocuk nasip Eder sana benim anlicagin yok olmamista ve hamile kaldim Rabbime binlerce kez sükürler olsun