Senayerva sol tafafa ben fazla yatamiyorum kalbim sikisiyor nefesim daraliuor yaa ben sag genelde hep yatiyorum...Ben boyle rahat ediyorum ben rahatsam bebekte rahattir sol yattigimda ben rahat degilaem bebek nasil rahat olsun ki yani bilemedim ama herkes sol yat kan akisi vs daha iyi oluyormus vallaha hic yatamam doktora aordum nasil rahat ediyorsan o tarafa yat dedi😁