Busimss dün telefonla görüştük çok canımı sıktı 2 gün önce bi sıkıntı yok bu sağlıklı bir bebek diyodu dün de keseyi daha göremedik sağlıklı mı değil mi bilmiyoruz o yüzden o hapı Alman mantıklı mı sence diyo bana ! Diğer doktorumda muhtelen yerleşme kanaması o kadar az ve açık renkse ama yine de tedbirimizi alalım dedi ilacı Önerdi. Kesesi ptesi günü belli belirsizdi haftaya Salı tekrar gidicem bakalım