Ayseihsanozkan canım banada aynısını söylediler beta yükselme oranı düşük dediler ama olabilirmiş önce yavaş yavaş sonra bi anda yükseleniliyormuş ilk gebeliğimde farklı sebeple düşükle sonuçlandı o yüzden korkuyorum ben şuan 5+4 deyim Allah kısmet ederse cuma günü doktoruma gidicem bende sabırsızlıkla bekliyorum 😊