iremguerbuez canım bende 5+2 de gitmiştim karından ultrasonla bakıldı ve görünmedi doktor haftaya görünür dedi benimki maalesef düşükle sonuçlandı bol bol dinlenmeni öneririm ben dinlenememiştim şuan tekrar hamileyim 5+4 deyiz cuma bende görmek için gidicem bu korku gerçekten çok kötü seni çok iyi anlıyorum inşallah hiç bi sıkıntı olmaz stres yapmamaya çalış sabırla bi hafta bekle