Simyasimya Selamm arkadslar öncelikle herkesn bebeğine saglık diliyorum🙏🏻🙏🏻 16 haftada doktorumuza gittik cinsiyetini söylemek istemedi ben ısrar ettm kıza benzettm emin degilim dedi bu haftalarda degişirmi sizce cokta sewnmek istemiyorum hayal kırıklığına ugramamak adına
Sedakolcu Simyasimya 12 haftamda öğrendim cinsiyetini erkek dedi doktorum kesin konuştu ama arkadasımında erkek denip detaylıda kız denince tedirgin oldum ben değişir diye ama bugün detaylıda da erkek olduğunu söylediler 🙈🥰
ilkanneilkbebek Bende 14+6 da erkek olduğunu öğrendim yani resmen testisleri de belliydi ama burda değişti diyenleri okudukça alışveriş yapmaya başlayamıyorum en iyisi bekleyim şuralarda 😁
Simyasimya ilkanneilkbebek ilkanneilkbebek aynenn bende sabırszlanıyorum alışwerş için😍🥰 inş saglıklı gelmeleri önemli tabide suan ne kadarlıksın