Nursemomm Sizi bulmuşken sorayım🙏🏻 Ben 26. Haftamda 50 mg şeker yüklemesi yaptırmıştım açlık 74 yükleme sonrası 77 çıktı. Doktorum tüm hastalarım içinde olabilecek en iyi sonuç demişti. 4 gün önce 34+1 haftalıkken su sızıyor şüphesiyle acile gittik orada yapılan tahlilde idrarımda ve kanımda şeker çıktı. Doktor bir yanlışlık olabilir diyerek ikinci bir tahlil daha istedi ve yine 198-197 çıktı aynı yani. Tok değildim akşam 6 gibi yemek yemiştim gece 1de oluyor bu olaylar. Kendi doktorum değildi bu konuda birşey söylemedi önemli bir sorun bu dedi sadece. Yarın doktor kontrolüm var ancak çok şaşkınım. Şekerim olsa yükleme yaptırdığımda çıkmazmıydı?