Minnaktontis merhalar, ben de şimdi yaptırdım. Detayları anlatayım.
Ben mayıs 2015 senesinde kedi tırmalaması sebebiyle tetanoz aşısı olmuştum.
Bu hafta 21. Hafta olduk normalde beni 19. Haftada çağırmışlardı anca gittim.
Daha önce olduğum aşı üzerine neredeyse 4 sene geçmiş olduğundan 2 dozu da yapmaya karar verdiler. Süre daha kısa olsaydı tek doz yapacaklarmış.
bugün banyo yapma dediler. İçtiğim ilaçları vitamin coraspin vs aynen içebilir mişim. Uyku uyuyabilirim hiç sorun yok.
Bugün ve yarın biraz kolum ağrıyacakmış endişe etmeyecekmişim. 1 ay sonra da 2. Dozu yapacaklar