Ebrugunesss Kubosss [url=https://hizliresim.com/k9lm1D][img]https://i.hizliresim.com/k9lm1D.jpg[/img][/url]
Kubosss Ebrugunesss prolaktin yani süt hormonu normal ama tsh yazan tiroid biraz Yüksek hamilelik için 2/2,5 gibi değerler normal kabul ediliyor doktorunla görüş büyük ihtimal ilaç başlatır Rabbim en kısa sürede nasip eder inşallah🤗
Syd34 Bsrozsr07 polikistik böyle işte değerlendirdiysenz olabilir gebelik benim kuzenim adeti 1 buçuk ay gecikti test yaptı 4 haftalık hamileydi
Esrayusuf Syd34 benim vardı gebelik karnımda öldüm kürtajdan sonra yumurtalıkta kist olduğunu öğrendim :(
Esrayusuf Hafsamm bekarkende düzensizdi ama bu kadar değildi 35 günde bir belki daha azdı kürtajdan sonra çok kötü oldu
Hafsamm Esrayusuf ama 35 gün Zaten normal ki 40 ve üstü anormal olabilir düzensizlikte ama 30-35 normaldir
Esrayusuf Ezgi2019 valla ilk gebeliğimde hemen kaldım şimdi daha bir ay oldu korunmayı bırakalım birşey Yok ilaç tedavisi olursa o şekilde yapıcam
Ezgi2019 Esrayusuf ya banada klomen verdi bozukluk yok zayıflık var dedi moralimi bozdu bende dedm ki 1 sonrali ay başlarız diye iyi ki başlamadm kendiliğimden kaldım .
Esrayusuf Bsrozsr07 bende içecektim doktor verdi ertesi gün başla dedi başlamadan ertesi gün adet oldum daha sonra bu son adetimdede doktor dedi içme bekle doğal ol dedi içmedim üç gün sonra oldum
Esrayusuf Bsrozsr07 valla denedim kuzum hep çift kırmızı çıktı ilklerde değil ama adete yakın çıktı gebelik Yok o yüzden şuan o bana göre değil
Elifss Esrayusuf canım hayıt otu kullan bütün hormon değerlerini dengeliyor ve hamile kalmanı sağlıyor benim hormonlarım çok kötü durumdaydı hayıt otuyla düzene soktum çok şükür
Esrayusuf Syd34 valla tek iyi nedeni stres yapmaman ben saldım gebelikte çıkmayınca bir baktım üç gün sonra adet gördüm doktor dedi stres yapma ondandır
Elifss Esrayusuf adetliykende kullan ben hiç bırakmadan iki ay kullandım aktardakilere ezip vermesini şöyle öyle daha çok işe yarıyor demleyip iç inşallah
Elifss Syd34 çok şükür işe yarıyor ben tüp bebek yaptıracaktım normal olmaz dediler iki ay düzenli hayıt suyu içtim ve kendiliğinden hamile kaldım canım çok şükür şimdi yeniden istiyoruz ve yeniden kullanmaya başladım 🙏🏻
Syd34 Esrayusuf inşallah olurum canım kendiliğinden doktora gitmek istemiyorum bu yüzdn hemen söktürücü vercek sevmiyorum söktürücü adet olunca aşılamaya başlıcaz